Interaktivní billboard není fikce, ale realita. Podle značky auta ukáže připravený vzkaz!

Auto 10. ledna 2015 | 11:14 — redakce
Další 1 fotografie v galerii
Jakmile projíždí kolem tohoto billboardu Porsche, naskočí připravené sdělení. Lidi sedící uvnitř auta ale systém nerozpozná. Opravdu prý ne. / motoring.com.au
Přesnější zacílení na předem určenou skupinu, to je to, co v případě reklamy hraje velkou roli. A tak se v budoucnu klidně můžeme dočkat interaktivních billboardů, které se budou měnit podle toho, kdo zrovna jede okolo. Jak to bude fungovat, to ukazuje první příklad z Austrálie.

Zhruba 300 m před billboardem jsou kamery, které snímají projíždějící vozy. Jakmile je zjištěno Porsche, objeví se na deset sekund vzkaz o tom, jak snadné je rozpoznat model Porsche v davu. Kamery údajně rozeznávají pouze karoserii automobilů, ne lidi jedoucí uvnitř. Můžeme tomu věřit, ale také nemusíme.

Naprosto přesně si dokážeme představit, jak by tohle fungovalo v ČR. U nás by se totiž neposílal vzkaz majitelům té správné značky, u nás by to bylo přesně naopak. Projížděla by Škoda, na plakátu by vyskočila informace o tom, jak je Hyundai super a naopak. To se s vámi klidně vsadíme...
Další články
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Riziko povodní: Jak minimalizovat potenciální škody na majetku a zvýšit svou bezpečnost

Domácí vaječný koňak jako krásný dárek. S vynikající...

Za studentskou fotku 15 tisíc korun? Ano, a studijní kredity a...

Zásoby na pečení vánočního cukroví extrémně přitahují...

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Je vaším snem zažít pulsující atmosféru nejslavnějšího...

Chtěli byste vědět, jaká zima nás letos čeká? Sledujte...

Zavřít reklamu