Nový Ford F-150 Raptor je hodně rychlá hračka, u které vás nemusí zajímat, jestli jedete po silnici, nebo v terénu.
Právě motor představuje asi největší rozdíl. Předchozí generace pracovala s osmiválcem, nový Raptor má dvakrát přeplňovaný šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 litru a desetistupňovou převodovku. Přesné parametry se Ford neobtěžoval uvést, výsledek ovšem má být výkonnější, než tomu bylo u předchozího osmiválce.
Hodně důležitá je i hmotnost, která klesla o 227 kg. Pohon všech kol je samozřejmostí, vylepšit si ho můžete na přání ještě o samosvorný diferenciál na přední nápravě. Sečteno a podtrženo, nastupující Raptor bude ještě rychlejší a bude s ním ještě větší sranda. Vůbec bychom se nezlobili, kdyby ho Ford začal oficiálně dovážet také do ČR.