Tak už je prodaný. Vůbec první sériově vyrobený Range Rover byl vydražen za 4,5 milionu korun. Za rekordmany ovšem hodně zaostal.

Auto 11. září 2014 | 07:26 — redakce
Další 2 fotografie v galerii
První sériově vyrobený Range Rover vůbec má nového majitele. Ten nakonec za auto zaplatil v přepočtu zhruba 4,5 milionu korun. Dobrá koupě! / Silverstone Auctions
Aukce Salon Privé, na které bylo nabídnuto k prodeji mnoho unikátních aut, je minulostí. Společnost Silverstone Auctions proto mohla zveřejnit kompletní výsledky a ceny, za které se kdo prodal, což se týká také prvního sériově vyrobeného Range Roveru, o kterém jsme nedávno psali. Ten sice nepatřil k rekordmanům dražby, alespoň se našel zájemce, což se u takových Ferrari F40 nebo Ferrari F50 nestalo.

Výsledky ukazují, že předběžné odhady ceny prvního Range Roveru byly poměrně přesné. Novopečený majitel nakonec za auto zaplatit 132 250 liber, což je v přepočtu nějakých 4,5 milionu korun. Jistě, za stejnou sumu si mohl koupit fungl nový Range Rover Sport SVR, ale tohle je podstatně stylovější záležitost a hlavně do budoucna cena ještě určitě poroste. Jednou by se klidně mohla dostat tam, kde aktuálně skončilo Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder (1971) nebo Ferrari 250 GT/L Lussa (1963).

Oba tyto modely byly na Salon Privé suverénně nejdražší. Daytona Spyder našla majitele, který neváhal zaplatit 2 277 000 liber. To je v přepočtu skoro osmdesát milionů korun. Lusso pak bylo „levnější“. Stál „pouze“ 1 897 500 liber.
Související články
Další články
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Adam Mišík na někoho působí odtažitě, ve skutečnosti je ale bezprostřední a nesmírně přívětivý

Chtěli byste vědět, jaká zima nás letos čeká? Sledujte...

5 chyb při výběru AKU nářadí, kterým se musíte vyhnout

Jak vytvořit dokonalou zahradní oázu: Tipy a triky

Jaké jsou výhody běhu? Fakta a mýty o tomto sportu

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Zavřít reklamu