Volkswagen má další megaprůšvih. Šidící software používají i šestiválce 3.0 TDI.
Volkswagen se údajně k tomuto faktu doznal americké agentuře pro ochranu životní prostředí s tím, že se jedná o všechny motory od roku 2009 až do dnešní doby. Teď se bavíme pouze o americkém trhu, ale není důvod si nemyslet, že by na tom evropské trhy měly být jinak. Pro Volkswagen to je další dost velký problém, který ho bude stát dost peněz a který zase přidá další vítr do plachet ekologickým aktivistům nebo automobilkám typu Tesly. Ta už dříve začala hlasitě křičet, jak je diesel špatný a jak je jediným řešením elektrický pohon. Že nás to u Tesly vůbec nepřekvapuje...
Uvidíme, jak se bude aféra vyvíjet dále. Pro tuto chvíli se hodí jen připomenout, že podvádí při oficiálním měření úplně všichni, proto také úplně všichni vůbec nic na aféru Dieselgate neříkají. Celá věc kolem Dieselgate, kdy auta v reálu produkují více emisí než ve zkušebně není o tom, jak je Volkswagen zlý, ošklivý a špatný, ale o tom, jak ekologičtí úřední nastavili své ekologické systémy, daně a různá zvýhodnění na základě normovaného měření, které absolutně neodpovídá reálným podmínkám jízdy. Do teď pořád nechápeme, čemu se všichni tak hromadně diví a proč je z toho vytvářena tak obrovská aféra. Kde je nereálný test, tam nemohou být reálné výsledky.