Tohle jste ještě neviděli. Šestikolový Mercedes-Benz třídy G se vydal na závodní okruh.
Auto
20. srpna 2014 | 10:37
—
redakce
Loading...
Géčko postavené na šestikolovém podvozku je záležitost určená především pro expresní pouštní přesuny. Tak co dělal na závodním okruhu? / Youtube
Na úvod trocha teorie. Šestikolové monstrum z dílny německé automobilky používá přeplňovaný osmiválec s výkonem 544 koní. Ten pohání všechny tři nápravy v poměru 30/40/30. Pneumatiky mají velikost 37" palců, světlá výška dosahuje na obřích 460 mm a hmotnost nemá daleko k 3,8 tunám. Tak přesně tohle auto bylo natočeno při jízdě po závodním okruhu.
Je to samozřejmě holý nesmysl, G 63 AMG 6x6 má drtit pouštní pláně ve vysokém tempu, zde ale evidentně bylo potřeba ukázat některým zájemcům, jak tohle auto jezdí, přičemž se mělo vše odehrát v maximálním bezpečí uzavřeného okruhu.
Záměr je tak nakonec celkem pochopitelný, nicméně nechtěli bychom být v kůži řidiče Ferrari, který vidí ve zpětném zrcátku tohle monstrum, respektive spíše pouze pneumatiky...
Je to samozřejmě holý nesmysl, G 63 AMG 6x6 má drtit pouštní pláně ve vysokém tempu, zde ale evidentně bylo potřeba ukázat některým zájemcům, jak tohle auto jezdí, přičemž se mělo vše odehrát v maximálním bezpečí uzavřeného okruhu.
Záměr je tak nakonec celkem pochopitelný, nicméně nechtěli bychom být v kůži řidiče Ferrari, který vidí ve zpětném zrcátku tohle monstrum, respektive spíše pouze pneumatiky...
Související články