Ano, i s ATS SPORT 490 Stradale můžete na normální silnici. A ujedete tam úplně všemu.
Auto
24. října 2014 | 17:22
—
redakce
Další 3 fotografie v galerii
Jestli jste chtěli něco rychlého pro radost, pak by se vám mohlo ATS Sport 490 Stradale zamlouvat. / ATS
ATS Sport 490 Stradale není normální auto, to už jste asi poznali. Společnost Automobili Turismo Sport předělal okruhový speciál Sport 490 tak, aby mohl do běžného provozu. Dostal světla, ruční brzdu, lehce upravený interiér, převodovku se zpátečkou a přepracovaný podvozek, abyste si na první nerovnosti nenarazili záda.
Pořád ale půjde o extrémní stroj. Hmotnost téhle motokáry totiž činí pouze půl tuny, kterou má na starost motor o výkonu 235 koní. A to je sakra hodně. Než řeknete třikrát „jednadvacet“ je stokilometrová rychlost pryč. Maximálka končí na 230 km/h. Buďte si ale jisti tím, že taková rychlost v takovém autě vám bude připadat jako mnohem víc než 300 km/h za volantem Porsche 911 Turbo.
Nejlepší je důvod, proč Sport 490 Stradale vznikl. To víte, když se otevře okruh pro veřejnost, musíte nakládat svou hračku na přívěs, pak zase skládat a vůbec to je celé složité. Šéf ATS chtěl nabídnout zákazníkům možnost sednout doma do auta a rovnou dojet jednoduše na okruhu.
Pořád ale půjde o extrémní stroj. Hmotnost téhle motokáry totiž činí pouze půl tuny, kterou má na starost motor o výkonu 235 koní. A to je sakra hodně. Než řeknete třikrát „jednadvacet“ je stokilometrová rychlost pryč. Maximálka končí na 230 km/h. Buďte si ale jisti tím, že taková rychlost v takovém autě vám bude připadat jako mnohem víc než 300 km/h za volantem Porsche 911 Turbo.
Nejlepší je důvod, proč Sport 490 Stradale vznikl. To víte, když se otevře okruh pro veřejnost, musíte nakládat svou hračku na přívěs, pak zase skládat a vůbec to je celé složité. Šéf ATS chtěl nabídnout zákazníkům možnost sednout doma do auta a rovnou dojet jednoduše na okruhu.
Související články
Nový Peugeot 5008 přichází na český trh, překvapil v mnoha směrech