Volkswagen drží Škodu při zdi. Jestli ale chcete Octavii RS s výkonem 300 koní, řešení existuje.
Auto
27. října 2014 | 17:10
—
redakce
Další 3 fotografie v galerii
Tahle Octavia RS vypadá fakt dobře. Zajímavější než vzhled je ale výkon. Ten je stejný jako to, co předvádí Golf R nebo Audi S3. / Facebook Škoda Auto
To si takhle o polední přestávce brousíte na Facebooku, když tu náhle na vás vyskočí příspěvek od Škody. Ta zde ukazuje fotky jednoho ze svých fanoušků, který si pořídil Octavii RS. Na tom není nic extra, jenže tahle Octavia RS není vůbec obyčejná.
Hrdý majitel se totiž pustil do decentního tuningu. Stačilo poměrně málo aby se z běžného RS stal fakt moc pěkný automobil. Společnost Autofolierung Zapp přidala jedovatě zelené polepy, MTM zvedlo výkon. Tento konkrétní exemplář se může pyšnit stejným maximem, jaký má Golf R nebo Audi S3.
Všichni to víme, Octavia by mohla být výkonnější, protože používá identickou techniku jako její koncernoví sourozenci. Jenže to se Volkswagenu do karet nehodí, takže je Octavia RS aktuálně ze všech koncernových sporťáků postavených na platformě MQB nejslabší. I Seat nabízí Leon Cupra s výkonem 280 koní. Ale MTM za zhruba dva tisíce euro váš problém vyřeší.
Kromě výkonu (+80 koní) naroste také točivý moment, a to z původních 350 Nm na konečných 430 Nm. To už zní slibně. Takto vyladěná Škoda Octavia pak dá stovku za 6,7 s místo běžných 7,1 s. K dokonalosti chybí už jen pohon všech kol.
Jo a mimochodem, všimněte se, že se hrdý majitel té krásné šedé vyladěné Octavie RS při té veškeré snaze o sportovní vzhled nebál na auto nasadit tažné zařízení, které tam vypadá (ehm) dost zvláštně.
Hrdý majitel se totiž pustil do decentního tuningu. Stačilo poměrně málo aby se z běžného RS stal fakt moc pěkný automobil. Společnost Autofolierung Zapp přidala jedovatě zelené polepy, MTM zvedlo výkon. Tento konkrétní exemplář se může pyšnit stejným maximem, jaký má Golf R nebo Audi S3.
Všichni to víme, Octavia by mohla být výkonnější, protože používá identickou techniku jako její koncernoví sourozenci. Jenže to se Volkswagenu do karet nehodí, takže je Octavia RS aktuálně ze všech koncernových sporťáků postavených na platformě MQB nejslabší. I Seat nabízí Leon Cupra s výkonem 280 koní. Ale MTM za zhruba dva tisíce euro váš problém vyřeší.
Kromě výkonu (+80 koní) naroste také točivý moment, a to z původních 350 Nm na konečných 430 Nm. To už zní slibně. Takto vyladěná Škoda Octavia pak dá stovku za 6,7 s místo běžných 7,1 s. K dokonalosti chybí už jen pohon všech kol.
Jo a mimochodem, všimněte se, že se hrdý majitel té krásné šedé vyladěné Octavie RS při té veškeré snaze o sportovní vzhled nebál na auto nasadit tažné zařízení, které tam vypadá (ehm) dost zvláštně.
Související články
Nový Peugeot 5008 přichází na český trh, překvapil v mnoha směrech