Další dinosaurus definitivně končí. Audi Q7 přichází v nové generaci. Konečně!
Auto
14. prosince 2014 | 16:10
—
redakce
Dalších 5 fotografií v galerii
Fanoušci automobilky Audi se radují. Dostali totiž k Vánocům celkem zajímavý dárek v podobě nové Q7. / Audi
Psal se rok 2006, hoši od Audi představují velkolepou novinku v podobě modelu Q7. Od té doby uplynulo mnoho let a Q7 si získala řadu příznivců. Dočkali jsme se dokonce i specialit, jakou zaručeně je například dvanáctiválcová verze osazená šestilitrovou naftou s drtivým točivým momentem 1000 Nm. Jenže čas běží a konkurence nečeká. A stávající Q7 navzdory postupným modernizacím už patřila spíše do kategorie dinosaurus. Stejně jako takové Volvo XC90 předchozí generace.
Každopádně první generace Audi Q7 definitivně končí a automobilka už představila generaci nastupující. Zajímá vás, co je nové? Všechno! Druhá generace je hlavně výrazně lehčí. Mnoho dílů je vyrobeno z hliníku a i díky tomu je rozdíl 325 kg. To je vážně hodně. Jiný je samozřejmě design i interiér. Na první pohled jasně poznáte inspiraci posledním vydáním Audi TT.
Líbí se vám Q7? Budete si moci vybrat mezi trojicí naftových třílitrů, kdy ten základní nabídne 218 koní, prostřední 272 koní a nejsilnější e-tron 373 koní. Poslední jmenovaná verze je ale hybridní. Zájemci o benzinový motor si v Evropě pořídí třílitrové TFSI s výkonem 333 koní. Na některých trzích bude Q7 dostupná také s dvoulitrem TFSI a výkonem 252 koní.
První živé představení proběhne hned v lednu v Detroitu.
Každopádně první generace Audi Q7 definitivně končí a automobilka už představila generaci nastupující. Zajímá vás, co je nové? Všechno! Druhá generace je hlavně výrazně lehčí. Mnoho dílů je vyrobeno z hliníku a i díky tomu je rozdíl 325 kg. To je vážně hodně. Jiný je samozřejmě design i interiér. Na první pohled jasně poznáte inspiraci posledním vydáním Audi TT.
Líbí se vám Q7? Budete si moci vybrat mezi trojicí naftových třílitrů, kdy ten základní nabídne 218 koní, prostřední 272 koní a nejsilnější e-tron 373 koní. Poslední jmenovaná verze je ale hybridní. Zájemci o benzinový motor si v Evropě pořídí třílitrové TFSI s výkonem 333 koní. Na některých trzích bude Q7 dostupná také s dvoulitrem TFSI a výkonem 252 koní.
První živé představení proběhne hned v lednu v Detroitu.
Související články
Nový Peugeot 5008 přichází na český trh, překvapil v mnoha směrech