Interaktivní billboard není fikce, ale realita. Podle značky auta ukáže připravený vzkaz!
Auto
10. ledna 2015 | 11:14
—
redakce
Další 1 fotografie v galerii
Jakmile projíždí kolem tohoto billboardu Porsche, naskočí připravené sdělení. Lidi sedící uvnitř auta ale systém nerozpozná. Opravdu prý ne. / motoring.com.au
Přesnější zacílení na předem určenou skupinu, to je to, co v případě reklamy hraje velkou roli. A tak se v budoucnu klidně můžeme dočkat interaktivních billboardů, které se budou měnit podle toho, kdo zrovna jede okolo. Jak to bude fungovat, to ukazuje první příklad z Austrálie.
Zhruba 300 m před billboardem jsou kamery, které snímají projíždějící vozy. Jakmile je zjištěno Porsche, objeví se na deset sekund vzkaz o tom, jak snadné je rozpoznat model Porsche v davu. Kamery údajně rozeznávají pouze karoserii automobilů, ne lidi jedoucí uvnitř. Můžeme tomu věřit, ale také nemusíme.
Naprosto přesně si dokážeme představit, jak by tohle fungovalo v ČR. U nás by se totiž neposílal vzkaz majitelům té správné značky, u nás by to bylo přesně naopak. Projížděla by Škoda, na plakátu by vyskočila informace o tom, jak je Hyundai super a naopak. To se s vámi klidně vsadíme...
Zhruba 300 m před billboardem jsou kamery, které snímají projíždějící vozy. Jakmile je zjištěno Porsche, objeví se na deset sekund vzkaz o tom, jak snadné je rozpoznat model Porsche v davu. Kamery údajně rozeznávají pouze karoserii automobilů, ne lidi jedoucí uvnitř. Můžeme tomu věřit, ale také nemusíme.
Naprosto přesně si dokážeme představit, jak by tohle fungovalo v ČR. U nás by se totiž neposílal vzkaz majitelům té správné značky, u nás by to bylo přesně naopak. Projížděla by Škoda, na plakátu by vyskočila informace o tom, jak je Hyundai super a naopak. To se s vámi klidně vsadíme...
Související články
Nový Peugeot 5008 přichází na český trh, překvapil v mnoha směrech