Interaktivní billboard není fikce, ale realita. Podle značky auta ukáže připravený vzkaz!

Auto 10. ledna 2015 | 11:14 — redakce
Další 1 fotografie v galerii
Jakmile projíždí kolem tohoto billboardu Porsche, naskočí připravené sdělení. Lidi sedící uvnitř auta ale systém nerozpozná. Opravdu prý ne. / motoring.com.au
Přesnější zacílení na předem určenou skupinu, to je to, co v případě reklamy hraje velkou roli. A tak se v budoucnu klidně můžeme dočkat interaktivních billboardů, které se budou měnit podle toho, kdo zrovna jede okolo. Jak to bude fungovat, to ukazuje první příklad z Austrálie.

Zhruba 300 m před billboardem jsou kamery, které snímají projíždějící vozy. Jakmile je zjištěno Porsche, objeví se na deset sekund vzkaz o tom, jak snadné je rozpoznat model Porsche v davu. Kamery údajně rozeznávají pouze karoserii automobilů, ne lidi jedoucí uvnitř. Můžeme tomu věřit, ale také nemusíme.

Naprosto přesně si dokážeme představit, jak by tohle fungovalo v ČR. U nás by se totiž neposílal vzkaz majitelům té správné značky, u nás by to bylo přesně naopak. Projížděla by Škoda, na plakátu by vyskočila informace o tom, jak je Hyundai super a naopak. To se s vámi klidně vsadíme...
Související články
Další články
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Riziko povodní: Jak minimalizovat potenciální škody na majetku a zvýšit svou bezpečnost

Chtěli byste vědět, jaká zima nás letos čeká? Sledujte...

5 chyb při výběru AKU nářadí, kterým se musíte vyhnout

Jak vytvořit dokonalou zahradní oázu: Tipy a triky

Jaké jsou výhody běhu? Fakta a mýty o tomto sportu

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Zavřít reklamu