Irmscher vyladil Opel Astra GTC. Benzinová jedna-čtyřka teď dává 170 koní.
Auto
24. srpna 2014 | 18:34
—
redakce
Další 3 fotografie v galerii
Irmscher se rozhodl, že motor s výkonem 140 koní není důstojnou jednotkou pro Astru GTC. Výsledek má o třicet koní více / Irmscher
Lidé od společnosti Irmscher se podívali na Opel Astra GTC osazený benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovkou. Výsledek za prvé nevypadá vůbec špatně, za druhé by měl díky upravenému podvozku jezdit výrazně lépe a konečně za třetí, relativně malý motor hodně posílil. Zajímají vás konkrétní fakta?
Tak tedy motor standardně nabízí 140 koní, úprava od společnosti Irmscher nabídne 170 koní. Auto stojí na dvacetipalcových kolech s pneumatikami 235/35 a sníženém podvozku. Ten šel dolu o celé tři centimetry a zároveň na něm najdete samozřejmě sportovnější odpružení.
Irmscher pak na upravenou Astru přihodil ještě jinou masku chladiče, upravené nárazníky, nástavce prahů, nad zadní okno decentní spoiler, dvě dvojité koncovky výfuku a příslušná loga, aby bylo všem jasné, že tohle není jen tak obyčejná Astra GTC 1.4.
Komu se úprava líbí, ten by určitě neměl otálet, protože Irmscher hodlá vyrobit pouze stokusovou sérii. Na druhou stranu cokoliv z této úpravy je možné pořídit také jednotlivě.
Tak tedy motor standardně nabízí 140 koní, úprava od společnosti Irmscher nabídne 170 koní. Auto stojí na dvacetipalcových kolech s pneumatikami 235/35 a sníženém podvozku. Ten šel dolu o celé tři centimetry a zároveň na něm najdete samozřejmě sportovnější odpružení.
Irmscher pak na upravenou Astru přihodil ještě jinou masku chladiče, upravené nárazníky, nástavce prahů, nad zadní okno decentní spoiler, dvě dvojité koncovky výfuku a příslušná loga, aby bylo všem jasné, že tohle není jen tak obyčejná Astra GTC 1.4.
Komu se úprava líbí, ten by určitě neměl otálet, protože Irmscher hodlá vyrobit pouze stokusovou sérii. Na druhou stranu cokoliv z této úpravy je možné pořídit také jednotlivě.
Související články