Kdyby nebyly emisní limity, máme v Evropě třeba také nové Subaru WRX S4.
Základ je shodný s evropskou verzí, ovšem S4 se v mnohém liší, přičemž veškeré úpravy směřují k vyššímu komfortu. Začít můžeme například elektromechanickým posilovačem řízení (STI má hydraulický posilovač), pokračujeme systémem EyeSight, který v sobě sdružuje věci typu hlídání jízdních pruhů, rozpoznání brzdového světla, přednárazový systém a tak podobně, v neposlední řadě pak stojí za zmínku třeba parkovací brzda ovládaná tlačítkem, nikoliv klasickou pákou.
Ten největší rozdíl hledejte pod kapotou, kde je místo staršího čtyřválce o objemu 2,5 l, modernější dvoulitrová přeplňovaná jednotka. Ta shodou okolností vyprodukuje taktéž 300 koní, stejně jako STI, točivý moment 400 Nm je ale dostupný v širším pásmu otáček.
Lépe vybavená verze superrychlého sedanu by si i v Evropě našla řadu zájemců, tím jsme si celkem jisti. Jenže S4 se bude prodávat pouze na japonském trhu, ty evropské mají smůlu kvůli limitům produkce emisí, což je celkem škoda. My Evropě můžeme být rádi alespoň za vrcholnou WRX STI.