Sony a Microsoft našli společnou řeč. Společně vyvinou herní cloudové centrum

PC a Mobil 21. května 2019 | 08:37 — Lukáš Bauer
Co se týče herního průmyslu, jsou společnosti Sony a Microsoft léta těžkými rivaly. Nyní obě společnosti budou pracovat na společném projektu herního cloudu, který umožní streamování her na počítače, mobily i televizory.
Nová herní platforma umožní streamování her na všechna zařízení / Internet

Dva dlouholetí rivalové na poli herního průmyslu, společnosti Sony a Microsoft, oznámily, že spojí své síly a začnou společně vyvíjet herní cloud. Jejich soupeření začalo na přelomu tisíciletí, kdy Microsoft představil konzoli Xbox jako odpověď na úspěšný produkt PlayStation 2.

Nová dohoda obou společností slibuje partnerství při vývoji budoucích herních streamovacích technologií a cloudových řešení. Spolupráce také zahrnuje využití datových center Microsoftu pro stávající služby Sony.

Nová herní platforma má umožnit streamování her na všechny typy zařízení včetně televizorů. Může se tak jednat o odpověď na podobnou platformu od společnosti Google s názvem Stadia.

„Věřím, že náš společný vývoj budoucích cloudových řešení velmi přispěje k posunu interaktivního obsahu," píše v tiskové zprávě prezident a šéf Sony Keničiro Yošida.

Spolupráce Sony a Microsoftu bude vycházet z cloudovové platformy Microsoft Azure. Obě společnosti budou pracovat i na vývoji technologií, které se netýkají herního průmyslu. Zaměří se na polovodiče, hlavně v oblasti snímačů obrazu a spojí se také v oblasti umělé inteligence. (Dále čtěte: Umělá inteligence. Spása nebo hrozba).

Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Balení bez námahy – módní tipy pro chytré a stylové cestovatele

Noční vlaky zažívají v Evropě renesanci: Tipy, kam můžete...

Kam na první letošní lyžování? Na rakouském ledovci...

Egyptská Taba: Vítejte v ráji dobrodruhů

Přemýšlíte o změně? Pár tipů na místa pro život, kde si...

Evropské termální ráje: Tipy na místa, kde se v horké...

Luxusní únik: Zažijte netradiční dovolenou v exkluzivních...

Zavřít reklamu