Auto uvězněné v průhledné kouli vám zamotá hlavu

Auto 13. srpna 2022 | 06:55 — Anna Novotná
Billboard je přežitek, televizní a internetové reklamy diváky iritují a tisk letáků je natolik neekologický, že si jej firmy propagující šetrný přístup k životnímu prostředí prostě nemohou dovolit. Přitom přitáhnout pozornost přesycených zákazníků je stále těžší. V nekonečné záplavě barev, klipů, vzorů a netradičních formátů lze probudit zájem jen mimořádně originální prezentací.
Další 4 fotografie v galerii
Občas si nejste jistí, co je nahoře a co je dole / Peugeot

Kreativní agentury musí dnes neustále chrlit nové a neotřelé nápady. Jeden obzvlášť povedený vznikl ve francouzské reklamní agentuře OPEn a následně byl realizován pařížským studiem Superbien.

Obě agentury si najala automobilka Peugeot, aby vytvořila opravdu překvapující propagaci svého nového modelu, dynamického fastbacku Peugeot 408. Požadavek originality byl zcela oprávněný, protože samotný vůz je nečekaný a značně extravagantní. V modelové řadě Peugeot nemá předchůdce a na současném automobilovém trhu jen stěží najde konkurenta. Šance této nové šelmy od Peugeotu ulovit na trhu pěknou řádku klientů jsou však poměrně vysoké. Fastback s odvážným designem si sice potrpí na sportovní siluetu a jízdní vlastnosti, ale jeho karoserie je oproti klasickým sedanům zvýšená. To dodává vozu lehce outdoorový nádech, a hlavně to značně usnadňuje nastupování do vozu. Pokud jsou tedy pro vás hatchbacky moc malé, sedany nepraktické, MPV nudné a SUV příliš rodinné, anebo prostě jen hledáte něco nového, jste zřejmě pro nový Peugeot 408 tou pravou cílovou skupinou.

Není tedy náhodou, že právě tento originální model se značka Peugeot rozhodla propagovat hodně netradiční formou. Nechala jej uvěznit do obrovské průhledné vitríny kruhového tvaru nazvané The Sphere. Tento dechberoucí objekt popírající gravitaci rotuje a představuje divákům vůz ze všech úhlů.

Expozice The Sphere se představila v nečekaném prostředí, a to ve francouzském muzeu Louvre-Lens. To se nachází v třiceti tisícovém městě Lens v regionu Nord-Pas de Calais. Vystavuje mnoho cenných děl ze sbírek pařížského Louvru a je jedním z nejnavštěvovanějších muzeí Francie. Od 4. srpna tam mohou návštěvníci obdivovat rotující objekt, v němž se nový Peugeot 408 ukazuje ze všech úhlů pohledu. Lens je první vlaštovkou. Je zřejmé, že se jedinečné umělecké dílo The Sphere po skončení „štace“ v Lens vydá na další cestu. Přímo to vypadá, že ho čeká tour po Francii a jiných evropských zemích. Možná, že zavítá i do Česka.

O tom, že Peugeot půjde cestou netradičních prezentací svých produktů i dál, není pochyb, jak ostatně potvrzuje i generální ředitelka značky Linda Jackson: „Myšlenka tohoto pomíjivého uměleckého díla, které je zajímavé a opravdu krásné na pohled a které dokonale podtrhuje náš nový přírůstek, se nám velmi líbila. Originální styl nového vozu Peugeot 408, který nadchnul řadu lidí, jež se s ním již seznámili, je prezentován velmi překvapujícím způsobem, navíc v nádherném a moderním prostředí muzea Louvre-Lens.“

Autorský článek, další zdroj Peugeot.
 

Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Vládní konsolidační balíček výrazně omezil volnočasové benefity pro zaměstnance

Hypoteční turistika se přestane od září vyplácet, banky...

Tipy, jak vybrat dokonalé hliníkové dveře

Zapíchněte k pokojovým rostlinám hlavičky zápalek. Působí...

Ucpal se vám záchod? Než zavoláte instalatérovi, zkuste...

Jak mít dokonale ozdobený vánoční strom? Udělejte to jako...

Proč se vám doma tvoří prach, sotva ho utřete, a tipy, co s...

Zavřít reklamu