Nové logo se zdá jako malá změna, přesto si vyžádala překopání 10 tisíc autosalonů

Auto 15. června 2021 | 17:17 Anna Novotná
V únoru ukázala automobilka Peugeot světu své nové logo. Lev stojící v pozici na dvou tlapách, podobně jako v našem státním znaku, zmizel, a místo něj se objevila majestátní lví hlava ohraničená erbem. Současně s novým logem byl vytvořen i plán, jak bude probíhat nahrazování starého loga novým na různých tiskových a digitálních materiálech, na autech a v showroomech.
Dalších 6 fotografií v galerii
Nové logo se zdá jako malá změna, přesto si vyžádala mnoho práce / Peugeot

Relativně snadno a rychle lze vyměnit logo na webu a online nástrojích, trochu náročnější jsou televizní spoty a tištěné materiály. Na autech se staré logo ponechá a vymění se s příchodem nového modelu. Nejnáročnější je přeměna prodejních míst. Zde totiž nestačí jen sundat logo ze zdi a dát tam nové, kompletní změnou identity totiž musí projít celá koncese. Nová designová pravidla vyžadují rozsáhlé změny interiéru i exteriéru autosalonu, mění se totemy, identifikační prvky… vše musí být nové a jiné. Těmito úpravami musí projít všech deset tisíc prodejních míst, která má značka Peugeot ve 160 zemích po celém světě. A vše musí být dle plánu hotovo do konce roku 2022. 

Koncesionáři Peugeotu v různých zemích se tedy bez zbytečných odkladů pouští do přechodu na nový design. V Česku je první vlaštovkou nově zprovozněný showroom Peugeot firmy Lenner Motors v Říčanech. Své brány otevřel zákazníkům poprvé letos v květnu, nicméně v oblasti prodeje automobilů není společnost Lenner Motors žádným nováčkem. Začínala už v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot.

V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době už disponuje čtyřmi stanicemi.

Showroom v novém designu, který je zatím v Česku unikátní, je velmi povedený. Je světlý, vzdušný, zákazníci v něm cítí inspirující a uklidňující atmosféru, jak potvrzuje i ředitel společnosti Peugeot Říčany, Viktor Lér: „Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot.“ 

Další koncesionáře prodejní sítě Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní řetězec prodejen Peugeot v České republice. 

Témata: auto, moto, značka, logo, Peugeot
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Za co vás čeká v zahraničí tučná pokuta? Pozor na oblíbenou zábavu Čechů

Proticovidová opatření řada zemí zrušila. Cestovatelé ale...

5 evropských měst, které se vyplatí vidět

Zahraničí, nebo tuzemsko? Dovolená se letos Čechům...

Trekové boty - vše, co o nich potřebujete vědět

Po stopách toho nejlepšího z Chorvatska. Místa, na která...

Nekonečně krásné ostrovy, které si zamilujete na první...

Zavřít reklamu