Dobrá zpráva pro uživatele Gmailu! Chystají se důležité změny

PC a Mobil 29. června 2017 | 13:30 — Lukáš Bauer
Gmail je dnes již standardem pro osobní emailové účty. Jeho bezplatnou službu využívá téměř 1,2 miliardy lidí po celém světě. Jeho hlavní kritikou v posledních letech bylo, že Google skenuje účty na Gmailu a data následně používá pro lepší cílení otravné reklamy.
Google bude samozřejmě získávat vaše data i nadále, pouze z jiných zdrojů, kterých má ale stále mnoho / Internet

S tím by podle posledních zpráv měl být konec. Vyhledávání klíčových slov ve Vašem emailu bylo doteď denním chlebem robota Google, který získaná data předával dále do reklamních platforem, které díky nim mohly lépe cílit reklamou na konkrétního uživatele.

Podle poslední tiskové zprávy společnosti Google bude toto skenování zastaveno, podobně jako je tomu u profesionální služby G Suite, kterou využívá firemní klientela.

Nové nastavení pravidel pro užívání služby vstoupí v platnost koncem roku 2017. Diane Greeneová ze společnosti Google na svém blogu uvedla: „Po této změně již nadále nebude obsah spotřebitelských účtů služby Gmail skenován“.

Tím ale Google rozhodně nekončí se sbíráním cenných dat. Data bude nadále sbírat mnoha dalšími způsoby stejně jako doteď, včetně historie vyhledávání, navštívených webů, videí, z YouTube, reklam na něž kliknete a dalšími metodami.

Facebook Apple i další poskytovatelé emailových účtů zdarma mají velmi podobné postupy, takže Google není zcela určitě jedinou společností, která se snaží tato data získávat.

Další články
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Adam Mišík na někoho působí odtažitě, ve skutečnosti je ale bezprostřední a nesmírně přívětivý

Rekonstrukce kuchyně nemusí být drahá. Zvládnout ji můžete...

Je vám doma nebo v kanceláři horko? Tipy, jak zastavit...

Poradíme, jak vybrat správné umyvadlo pro vaši koupelnu

Jak zabránit blednutí černého prádla při praní?...

Vyrobte si vlastní gel na praní. Je účinnější než ten...

Věděli jste, že pepř dokáže prádlu navrátit barvy a...

Zavřít reklamu