Unylá reklama netáhne, zájem znuděných klientů lze získat jen neotřelou originalitou

Věda a technika 13. dubna 2024 | 08:39 — Anna Novotná
Získat pozornost potenciálních klientů je čím dál těžší. V záplavě křiklavých kampaní se váš výrobek snadno stane takřka neviditelným. Spolehnout se na heslo marketérů: „Nemáš-li nápad, dej tam hezkou holku,“ taky moc nezabírá, spíš hrozí, že vaše reklama bude působit lacině. Občas je tedy dobré zariskovat a pustit se do něčeho opravdu originálního.
Dalších 5 fotografií v galerii
Originalita je dnes témeř nutností / Peugeot

To se v posledních letech daří například automobilce Peugeot. Nový model Peugeot 408 byl  například před dvěma lety odhalen veřejnosti prostřednictvím obří průhledné otáčející se koule, do které byl nový vůz uvězněn. Celé dílo bylo vystaveno ve známém francouzském muzeu Louvre–Lens. Originální byla nejen samotná prezentace, ale i místo. V muzeu totiž takový produkt rozhodně nečekáte. Umístění vozu do koule byl navíc skvělý způsob, jak ukázat vůz ze všech úhlů, tedy i zespodu, což se v této kategorii produktů hned tak nevidí. Efekt překvapení byl tak dokonalý.

Podobný husarský kousek předvedla automobilka Peugeot před několika dny při příležitosti odtajnění nového modelu Peugeot 5008. Odhalila ho na podobně nezvyklém místě, a to na ikonickém vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži. Důvodem je i jedinečný architektonický styl samotného nádraží, který je označován jako „motte“, což znamená v překladu „hrouda“. Tento styl poznáte podle prapodivně umístěných bílých a zelených dlaždic, kamenných laviček a specifického osvětlení. Hlavním motivem ukázat nový model na tomto nezvyklém místě ale bylo zejména to, že na nádraží Gare du Nord, které je zároveň stanicí metra, se křižují veškeré linky metra, regionálních vlaků, rychlovlaků TGV a dokonce i mezinárodní vlakové sítě Eurostar. Není divu, že je tato stanice nejvytíženější v celé Francii a zřejmě i jednou z nejrušenějších v rámci celé Evropy. Koncentrace lidí je zde naprosto extrémní, tedy ideální příležitost získat pozornost tisíců lidí.

Značka Peugeot obsadila Gare du Nord na dva dny. Prvním bylo úterý 19. března, den před oficiální premiérou nového modelu Peugeot 5008. Peugeot proměnil nádraží ve futuristickou scénu, na níž se objevil tajemný 3D box promítající majestátní bytosti.

Vizuální představení, které spojilo nejmodernější technologie s vizuální poezií, je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění. Kolemjdoucí Pařížané žasli a s velkou zvědavostí extravagantní díla sledovali. Samotný model Peugeot 5008 však ještě nespatřili. Ten se totiž objevil až druhý den, ve středu 20. března. 

O prvním jarním dnu se majestátní sedmimístné SUV Peugeot 5008 ukázalo překvapeným návštěvníkům pařížského nádraží v celé své kráse. A že bylo nač koukat! Nový model vyniká atraktivním dynamickým designem a ultramoderními prvky. Jedná se například o impozantní panoramatický i-Cockpit® dále pak vestavěný nástroj umělé inteligence ChatGPT či sedm prostorných sedadel, která lze mnoha způsoby skládat či sklápět. SUV Peugeot 5008 je připraveno nově definovat standardy rodinných elektromobilů a pompézní prezentace na pařížském nádraží to jednoznačně demonstrovala. 

Tím ovšem celé představení neskončilo, naopak byl to začátek. Nyní následuje obrovská mediální kampaň, která poběží hlavně na sociálních sítích pod označením #SomethingBigIsComing. Novému modelu, který má dorazit na evropské trhy na konci letošního roku, tak připravuje půdu pro úspěšné uvedení.

Zdroj: Peugeot

Témata: auto, moto, Peugeot
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Adam Mišík na někoho působí odtažitě, ve skutečnosti je ale bezprostřední a nesmírně přívětivý

Chtěli byste vědět, jaká zima nás letos čeká? Sledujte...

5 chyb při výběru AKU nářadí, kterým se musíte vyhnout

Jak vytvořit dokonalou zahradní oázu: Tipy a triky

Jaké jsou výhody běhu? Fakta a mýty o tomto sportu

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Zavřít reklamu